Naiv Ügyfél: Sajnos elég rosszkor hív, nem érek rá.
Telemarketinges: Mikor érne rá, hölgyem/uram?
Naiv Ügyfél: Tudja, mit? Miért nem adja meg az otthoni számát? Később visszahívhatnám.
Telemarketinges: Ööö, háát, ezt nem tehetjük meg.
Naiv Ügyfél: Gondolom azért, mert nem örülne, ha vadidegenek hívogatnák az otthonában, igaz?
Telemarketinges: Nos, valóban.
Naiv Ügyfél: Akkor most már érti, mit érzek.
Hogyan rázzuk le a telemarketingest
2009.01.10. 13:55 | Konrad | Szólj hozzá!
Címkék: jólmegmondja
A bejegyzés trackback címe:
https://napilol.blog.hu/api/trackback/id/tr51869102
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.