A „Tomi” mosópor reklámjának hatására a kisiskolás gyermekem a napokban csak nehezen értette meg, hogy a közismert többet ésszel mint pénzzel szlogennek létezik egy eredetije.Innen.
Amikor elmeséltem neki, hogy a többet ésszel mint erővel az eredeti verzió akkor egyszerűen azt mondta, hogy ennek így semmi értelme, mert a reklámban sem így szerepel.
Az reklámok hatásirul
2007.12.10. 14:19 | Konrad | Szólj hozzá!
Címkék: reklám hülyeuser
A bejegyzés trackback címe:
https://napilol.blog.hu/api/trackback/id/tr33259123
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.